Got a nasty habit called Rock'n'Roll

The Walking dead, eller, hur dum i huvudet är jag då?

Posted in Random by likeamixtape on december 6, 2010

Tänkte i brist på nytt Gossip Girl-avsnitt testa en ny serie. Valet föll på The Walking Dead.
Och, newsflash, den är scary!
Det vägrade jag såklart acceptera. Eftersom den tecknade serien tydligen ska vara riktigt bra har jag därför nu (miss)nöjet att presentera ett klassiskt fall av ”jag kunde inte låta bli”.

Resultatet av det fantastiskt kloka beslutet att bänka mig framför första avsnittet är att jag som inte kollar på skräck (för att det, ehm, ger mig men för livet) nu har hittat en skräckserie som verkar vara sjukt bra. Ja, en bättre analys än så kan jag ju då tyvärr inte ge eftersom jag bara klarade 15 minuter och sedan stängde av i förebyggande syfte.

Damned it! Den verkade verkligen riktigt bra.

Nej, nu ska jag youtube:a lite Disney för att avtraumatisera mig själv…

#FAIL

Lämna en kommentar